POKRAJINSKI MUZEJ CELJEINTERAKTIVNA SKICAUVODNA STRANO ZBIRKAH...Mesto Celje
BIDERMAJER

BAROČNI KIPAR FERDINAND GALOBAROKPOZNA RENESANSARENESANSAGLAVNA DVORANAGLAVNA DVORANAGROFJE CELJSKIHISTORIZEMBIDERMAJERKLACISIZEM - EMPIRKLACISIZEM - EMPIRBAROKO - ROKOKOBAROK - ROKOKOCELJE
document.write(''); document.write(''); document.write('');
Kultura meščanstva s Celjskega je prikazana z več portreti večinoma neznanih oseb in neznanih avtorjev. Edini izjemi v tem smislu sta portreta zakoncev Marka in Fani Pongratz iz Slovenske Bistrice. Upoštevano je tudi meščansko pohištvo, vse od začetka stoletja, tipične stenske in stoječe ure (tudi z igralnim mehanizmiom), dunajski porcelan in izdelki domače keramične industrije.
Spominski kozarci z vedutami opozarjajo na bližnje zdraviliške kraje, na dobrno in Rogaško Slatino. Nenavaden je steklen likalnik, izdelek glažute v Rakovcu nad vitanjem (1781-1874).
Slika z upodobitvijo žene v koroški noši pa je portret Johanne Savinšek, roj. Galle iz Bistre pri Vrhniki. Avtor te slike je slovenski slikar Anton Karinger (1865).
Mesto Celje predstavljata grafični upodobitvi - pogled na mesto z jugozahoda (okoli 1845) in z juga (okoli 1865).
Slika s pogledom z nekdanjega kapucinskega mosta na Savinjsko nabrežje in slika Logarske doline (1843) imata svojo dokumentarno vrednost, poleg tega pa sta to tudi uresničitvi celjskega slikarja Vincenca Gurniga. Z vedutnim slikarstvom se je ukvarjal tudi slikar, ki je živel v Rimskih Toplicah, Jan van Hulstijn. Predstavljen je z motivoma iz okolice Marija gradca (1860) in gradu Lemberg pri Dobrni (1865).

[Klacisizem-empir] Bidermajer naprej> [Historizem]