MojaSlovenija.si

English SLOVENIJA DALJINSKA PEŠPOT 'JULIANA TRAIL'

Boštjan Burger

Slovenija

'Juliana trail' (daljinska pešpot okoli Triglavskega narodnega parka - Julijcev)

Etapa 4 (Begunje na Gorenjskem - Bled)

<h3>virtualna ekskurzija 360°</h3> :: Virtual excursionvirtualna ekskurzija

Burger Landmarks

'Juliana trail'

(daljinska pešpot okoli Triglavskega narodnega parka - Julijcev)

etapa 4.: Begunje na Gorenjskem - Bled

dolžina realne 'reliefne' poti: 15,1 km

čas aktivne hoje: 3 h 44 min. (4 km/h)

najvišja točka etape: 554 m n.v.

najnižja točka etape: 421 m n.v.

Četrta etapa se prične v Begunjah na Gorenjskem pri muzeju slovenskega glasbenika in skladatelja, Slavka Avsenika. Pot poteka po ravnininskem svetu in jugovzhodnem obrobju Dežele skozi naselja Dvorska vas, Zgornji Otok, Gorico in Vrbnje do Radovljice. Sprehod skozi staro srednjeveško mestno jedro Radovljice se zaključi s panoramskim razgledom proti Blejskemu kotu. Pot se nadaljuje s spustom do reke Save in ob levem bregu Save proti Šobcu, tam preči Savo Dolinko in se skozi naselje Koritno zaključi pri Informaciskem centru Triglavskega narpodnega parka na Bledu.
Pešpot, razen krajši del ob reki Savi večinoma poteka po asfaltiranih in makadamskih cestah brez pločnikov.

Podroben opis:

Četrta etapa se prične v Begunjah na Gorenjskem pri muzeju slovenskega glasbenika in skladatelja, Slavka Avsenika in se nadaljuje ob Begunjskem pokopališču skozi naselje do osnovne šole Frana Seliškega Finžgarja.
Lokalna, ozka asfaltirana cesta vodi skozi ravninske travnike proti dvorcu Drnča in naprej skozi Dvorsko vas proti naselju Zgornji Otok. Cesta nima pločnikov, zato je potrebno paziti na lokalni promet. Pri Zgornjem otoku sledimo smerokazu na desno (severo-zahod) ob regionalni cesti D-2, 100 m do makadamske ceste levo , ki vodi skozi travnike proti naselju Gorica. Pri prečenju ceste D-2 ni prehoda za pešce, za pešca je ob cesti zelo malo prostora. Na Gorico je rahel vzponm, pot skozi naselje in spust po nepreglednem ovinku lokalne asfaltne ceste do naselja Vrbnje in naprej do zvočnega zidu in po pločniku vzdolž gorenjske avtoceste do križišča s cesto Radovljica - Nova vas pri Lescah (500 m). Krenemo levo skozi podvoz gorenjske avtoceste ter nadaljujemo po pločniku in križišča ob Kranjski cesti do parkirišča in lokalov pri hotelu Grajski dvor. Zavijemo ostro levo skozi grozd lokalov na kolovoz ob nekdanjem mestnem obzidju Radovljice in Partizansko pot. Nad nekdanjim grajskim jarkom se dvignemo na krožišče Gubčeve ulice in mimo Turistično informacijskega centra Radovljica krenemo skozi staro srednjeveško mestno jedro Radovljice (Linhartov trg). Na koncu Linhartovega trga, pred Muzejem Apotekarstva zavijemo po Cesti svobode do panoramskega razgledišča na Blejski kot. Zavijemo desno in se spustimo mimo ostaline 2. sv. vojne - betonskega bunkerja po Cesti svobode do železniškega nadvoza. Cesta svobode je nepregledna in nima pločnika zato je potrebna velika pozornost na promet. Od železniškega nadvoza se spustimo do savskega mostu in pred mostom krenemo na gozdni kolovoz, ki kmalu preide v ozko in ob dežju zelo blatno potko tik ob levem bregu Save. Po sedemsto metrih ob reki Savi potka predide v kolovoz, ki skozi borov gozdič in nato travnike privede do lokalne asfaltne Šobčeve ceste. Nadaljujemo do recepcije kampa Šobčev bajer in nato skozi kamp (800 m) do lesenega mostu čez Savo Dolinko. Ko prečimo lesen most krenemo desno in se po kolovozu, ki preide v lokalno makadamsko cesto skozi travnike dvignemo v naselje Koritno. Sledimo smerokazom Juliane trail in na koncu naselja, ko prispemo do asfaltirane lokalne ceste zavijemo na desno ob lokalni cesti - pločnika ni zato je potrebno biti paziti na lokalni promet - Koritenski cesti do krožišča Ljubljanske ceste (209) na Bledu (1,6 km). Prečimo cesto, zavijemo desno in po dvesto metrih prispemo do zgradbe Info centra Triglavskega narodnega parka, ki je končna točka četrte etape.